14 Haziran 2012 Perşembe

Bir Kap Su- Bir Astro Soru




Selam Arkadaşlar;

Uzun süredir sizlerle yazılarımı paylaşıyorum, kah haftalık burç analizleri olsun kah Türkiye-dünya gündemi kah özel analiz yazıları… Şimdiye kadar bunları hiçbir karşılık beklemeden yaptım. Ama malum havalar fena sıcak! Ve daha da ısınacak! Sokakta yaşayan ve bu sıcaklarda su ve yiyecek bulmakta zorlanacak olan bir çok sokak hayvanları var. Ben hayvanları deli gibi seven bir insanım ve tek başıma bir şeyler yapmam çok zor. Ne kadar çok insan, ne kadar çok güzel enerji o kadar güzel iş derim her zaman…

Peki daha fazla uzatmayacağım, sizlerle minik bir oyun oynamak istiyorum. Şimdilik bu pilot oyun 10 günlük olacak sonra duruma göre uzatabilirimde bilemedim, süreci izlemem gerekiyor zira… 

Oyunumuz çok basit! Kapınızın önüne bu sıcak havalarda bir kap su veya mama koyup resmini çekiyorsunuz ve daha sonra Twitter üzerinden #birkapsubirastrosoru  hastagi ile @dincerguner ‘e yolluyorsunuz sonra ben gelen resmi RT ediyorum.

Günde 5 şanslı kişi resmini gönderdikten sonra, o kişinin doğum haritası üzerinden merak ettiği 1 soruyu yanıtlayacağım.

Doğum bilgilerini (Doğum yeri, doğum saati, doğum tarihi)  ve sorunu isterse Twitter üzerinden gönderebilir, isterse mail üzerinden gönderebilir. Sorular her günün gecesinde yanıtlanacaktır. (Sevgilimle evlenebilecek miyim soruları yanıtlanmayacaktır)

Her şey bu kadar basit, sokak hayvanları için bir kap su koy ardından astroloji haritan üzerinden sorunu sor cevabını al. Sen mutlu ol, sokak hayvanları mutlu olsun, bende iyi bir şeye vesile olduğumdan dolayı mutlu olayım, herkes mutlu olsun…

Günde sadece 5 şanslı kişi, kişileri de her gün ben seçeceğim ve Twitter üzerinden kazananları yayınlayacağım düzenli olarak….

Bu dünyada hepimize yetecek kadar yer var, yeter ki sevmeyi ve destek olmayı öğrenelim…