29 Haziran 2012 Cuma

Düşünce Gücü Testi




            Dün gece aklıma geldi hatta twitterdan da paylaştım. Madem bu düşünce gücü bu kadar önemli, kuantumdan vesaire aldı başını gidiyor, yıl olmuş 2012 her yerde bilinç sıçraması, farkındalığın artmasından bahsediliyor, bende bununla ilgili bir test yapmaya karar verdim. Ama bunu tek başıma yapamam, tamamen sizlerin desteğine ihtiyacım var, sizler olmazsanız olmaz. Hem sistemin çalışıp çalışmadığını da test etmiş olacağız….

            Herkesin dilinde, iyi düşün iyi şeyler olsun, senin düşüncen her şeyi bir anda değiştirebilir, düşüncenin, zihnin enerjisi çok güçlüdür. Peki birey olarak bile bu kadar güçlüyse bu düşünce gücü  dağınık birbirinden kopuk zamanlarda bunu yapmaktansan aynı günde aynı dakikada bir sürü insanın aynı şeyi düşünüp bunu gerçekleştirmesi acaba olanaklı mı  ? Bunu çok merak ediyorum ve hepimizi teste davet ediyorum. Bu testi gerçekleştireceğimiz günü sonra belirleyeceğiz ama öncelikle hepimizin aynı anda aynı konuya odaklanmamız gerektiğini düşünüyorum. Bunun için olası konuları aşağıda veriyorum, sizler bu 2 gün içinde konuyu seçin, sonra tarihi belirleyip bu seçtiğimiz konu üzerinde düşüncelerimizi aynı anda yoğunlaştıracağız. Bakalım neler olacak ? Siz oylamayı yapın, çıkan sonuca göre zihin gücümüzü neye yoğunlaştıracağımıza karar vereceğiz. Konular sayfanın sağ tarafında yer almaktadır, 2 gün içinde hangi konu en çok oyu alırsa o konu üzerinden devam edeceğiz….